Biznes

CRM dla dewelopera – jak efektywnie nadzorować odbiór techniczny?

• Zakładki: 101


Sprzedaż nieruchomości to wieloetapowy proces, angażujący wielu specjalistów. Jednym z ważniejszych jego etapów, zarówno dla doradcy jak i klienta jest odbiór techniczny. Aby proces ten przebiegał poprawnie, z pomocą przychodzi system CRM dla dewelopera. Dzięki jego funkcjom każdy etap odbioru jest dokładnie monitorowany, a wszelkie informacje gromadzone są w jednym miejscu.

Efektywne zarządzanie procesem odbioru nieruchomości poprzez CRM dla dewelopera

CRM dla dewelopera voxDeveloper to narzędzie dostosowane do potrzeb firm deweloperskich. Wyróżnia się niestandardowymi funkcjonalnościami, które znacząco ułatwiają zarządzanie procesem obsługi klienta, jedną z nich jest moduł odbioru nieruchomości. 

Moduł dostępny w voxCRM, umożliwia doradcom śledzenie wszystkich zaplanowanych i zrealizowanych odbiorów nieruchomości. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownicy mogą łatwo filtrować i sortować informacje. Możliwości filtrowania obejmują datę planowanego odbioru, lokal, klienta, status odbioru, oraz przypisanego do niego doradcę. Dostępny jest również kalendarz, który umożliwia podgląd zaplanowanych odbiorów w układzie tygodniowym oraz miesięcznym.

Do każdego odbioru technicznego nieruchomości przypisana jest dedykowana karta, która zawiera wszystkie niezbędne szczegóły. Przechowywane są tam informacje takie jak numer lokalu, status odbioru, dane klienta, informacje o planowanym i rzeczywistym terminie odbioru, usterki, zmiany lokatorskie, dokumenty oraz historia wykonanych działań. 

System umożliwia także wykonywanie operacji grupowych, co stanowi istotny element optymalizacji, powala zaoszczędzić czas oraz zwiększa efektywność działań. Dzięki tej funkcji doradcy mogą łatwo wykonywać działania na wybranej grupie klientów, takie jak wysyłanie zaproszeń na odbiór, wiadomości o zbliżających się spotkaniach czy generowanie dokumentów na podstawie dostępnych szablonów.

Dodatkowo voxDeveloper oferuje wygodną aplikację mobilną, dostępną za pomocą telefonu lub tabletu. Dzięki temu, podczas odbioru nieruchomości, doradcy posiadają pełny dostęp do szczegółowych informacji  i mogą skutecznie odpowiadać na pytania klientów.

Z CRM dla dewelopera procesy związane z odbiorem nieruchomości oraz inne działania biznesowe przebiegają znacznie sprawniej, co wpływa pozytywnie na standardy obsługi klienta i zwiększa atrakcyjność oferty firmy deweloperskiej.

Fot. Shutterstock. 

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
19 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *