Znasz już nowoczesny CRM dla deweloperów i jego funkcjonalności? Czy wiesz, że korzystając z programu dla biur nieruchomości, ułatwiasz pracę osobom zatrudnionym w Twojej firmie, a dzięki automatyzacji zwalniasz ich z wykonywania pewnych czynności? Sprawdź, w jaki sposób CRM do sprzedaży nieruchomości i zarządzania nimi może Ci pomóc!
Zarządzanie kontaktem z klientem w CRM-ie
Jedną z głównych funkcjonalności CRM-u dla deweloperów i innych firm z branży nieruchomości jest zarządzanie kontaktem z klientem. Program umożliwia automatyzację procesów, korzystanie z gotowych szablonów umów i innych dokumentów, nawiązywanie kontaktu z klientem oraz przypominanie o konieczności ponowienia kontaktu, wysyłanie wiadomości e-mail i SMS, informowanie klientów o statusie rozpatrywanych zgłoszeń, zbieranie historii kontaktu w wirtualnej bazie, do której dostęp mają pracownicy Twojej firmy. Ponieważ nie muszą tego wszystkiego robić samodzielnie, mogą skupić się na jakości świadczonych usług.
Generowanie raportów w CRM-ie i rozwój firmy
Korzystanie z CRM-u deweloperskiego przekłada się także na rozwój firmy. Za pomocą programu łatwo i szybko tworzy się raporty sprzedaży, analizy kosztów, sukcesów sprzedaży i obsługi posprzedażowej, analizy kosztów obsługi administracyjnej, sprzedażowej i marketingowej. Bieżące raportowanie pracy w CRM pomoże Ci w cyklicznych – np. miesięcznych – podsumowaniach działań i wdrażaniu zmian. Osiągając lepsze efekty, będziesz zarabiał więcej mniejszym kosztem i rozwijał firmę. Raporty w CRM-ie możesz tworzyć dla każdego działu osobno.
Artykuł powstał we współpracy z firmą Voxdeveloper.com.
Zdj. Shutterstock