Biznes

Głosowanie online w firmie – co warto wiedzieć na ten temat?

• Zakładki: 173


Wraz z rozwojem technologii na rynku pojawia się coraz więcej rozwiązań, dzięki którym można usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Wdrożenie niektórych mechanizmów wymaga jednak odpowiedniego podejścia do tematu i przede wszystkim profesjonalnego wsparcia. Dotyczy to między innymi przeprowadzania elektronicznych głosowań, od których często zależy los danego podmiotu.

Nikogo nie trzeba przekonywać do tego, jak ważnym elementem w działalności każdej organizacji jest sprawna komunikacja. Mowa tutaj zarówno o podejmowaniu decyzji na szczeblu kierowniczym, jak i porozumieniu między poszczególnymi pracownikami. 

Głosowanie online w firmie – co trzeba wiedzieć?

Nic więc dziwnego w tym, że od wielu już lat na znaczeniu zyskuje głosowanie online, które można przeprowadzić szybko, sprawnie i przede wszystkim od razu uzyskać wyniki. Ogromną zaletą takiego działania jest fakt, że korzystając z odpowiedniej technologii, można dopasować rodzaj głosowania (np. jawne, tajne, zwykłe, ważone itd.) w zależności od indywidualnych potrzeb, a często również wymagań prawnych. Wszystko to pozwoli na zaoszczędzenie czasu, energii, a także środków finansowych.  

System do głosowania online – czy warto?

Oczywiście, że tak! Obecne systemy dostępne są w modelu Saas, a więc nie wymagają od użytkowników instalacji aplikacji, a już tym bardziej konieczności dostosowywania infrastruktury informatycznej. Dzięki zintegrowanemu systemowi wszystkie informacje dotyczące głosowań (w tym wyniki, lista uczestników, załączonych dokumentów, pełnomocnictw itd.) dostępna jest w jednym miejscu. Ponadto, istnieje możliwość wygenerowania raportów, a użytkownicy uzyskują dostęp do wielu dodatkowych funkcji, w tym czatu, wideokonferencji oraz wygodnej pracy w podgrupach. 

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Privote

Fot. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
146 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.