Naprawa zbiornika paliwa

Wątek o motoryzacji - jak dbać o samochód, jakiego mechanika wybrać. Przepisy, przeglądy, ubezpieczenia, pomoc prawna w razie wypadku.
Awatar użytkownika
albertyna
Posty: 1
Rejestracja: 14 wrz 2020, 12:03

Naprawa zbiornika paliwa

Post autor: albertyna »

Witajcie :) Jestem zielona w kwestii napraw auta, a potrzebuję oddać samochód do naprawy zbiornika paliwa. Co myślicie o zakładzie Kris Cars? Polecacie właśnie tam zostawić auto?
Awatar użytkownika
Mojmierz_61
Posty: 1
Rejestracja: 06 cze 2020, 1:02

Re: Naprawa zbiornika paliwa

Post autor: Mojmierz_61 »

Korzystałem z usług wielu zakładów, ale sądzę, że w Kris Cars możesz liczyć na najbardziej profesjonalne podejście i przystępne ceny usług. Słyszałem, że świetnie znają się na naprawie zbiorników paliwa, więc myślę, że warto oddać w ich ręce auto.
Bąk

Re: Naprawa zbiornika paliwa

Post autor: Bąk »

Po takiej naprawie koniecznym będzie wykonanie przeglądu okresowego samochodu.
Jeśli chcesz to zrobić taniej to wybierz Forda, gdzie w formularzu online wystarczy użyć kodu:
https://www.ford.pl/serwis/moj-pojazd/u ... hicle-step, by zyskać 40 zł rabatu.
Pamiętaj, by potwierdzić kod niebieskim przyciskiem! Powodzenia!
Król

Re: Naprawa zbiornika paliwa

Post autor: Król »

Macie samochody służbowe w swoich firmach i chcielibyście mieć większą kontrolę odnośnie tankowania paliwa? Jeśli tak, to zachęcam do zajrzenia na stronę https://karson.pl/oferta/kontrola-paliwa/ Możecie sporo zaoszczędzić, a to wszystko za sprawą monitoringu tankowań i odpowiedniej gospodarki paliwowej. Dajcie znać, co o tym wszystkim sądzicie.
Awatar użytkownika
martucha
Posty: 107
Rejestracja: 29 paź 2019, 20:27

Re: Naprawa zbiornika paliwa

Post autor: martucha »

ja tez jestem zielona w kwestii samochodów już nie mówiac o naprawach :) mogę ci polecić bardzo dobry serwis audi na nich zawsze moge liczyć :) zajmują się kompleksową obsługą pojazdów marek wchodzących w skład grupy Volkswagen.

propan a propan butan