praca w Niemczech - warto ?

Rozmawiamy o pracy, karierze i wszystkim, co związane z życiem zawodowym.
Awatar użytkownika
nunka33
Posty: 18
Rejestracja: 13 lis 2019, 6:02

praca w Niemczech - warto ?

Post autor: nunka33 »

hej wszystkim :) w tym roku zdecydowałam się zrezygnować z pracy w korpo i wrócić do zawodu - skończyłam pielęgniarstwo. myślę coraz poważniej o wyjeździe za granicę a konkretnie do Niemczech :) zastanawiam się nad tym by być opiekunką osób starszych. Warto ?
Awatar użytkownika
lemonka
Posty: 60
Rejestracja: 19 wrz 2019, 11:43

Re: praca w Niemczech - warto ?

Post autor: lemonka »

no moim zdaniem warto, sama tak pracuję od lat :) pamiętaj tylko by uważnie podpisywać umowy z agencjami pracy. i za żadne skarby nie wyjeżdzaj na własną rękę.
Awatar użytkownika
nunka33
Posty: 18
Rejestracja: 13 lis 2019, 6:02

Re: praca w Niemczech - warto ?

Post autor: nunka33 »

cenne info, dzięki :) a Ty z kim wyjeżdzasz?
Awatar użytkownika
lemonka
Posty: 60
Rejestracja: 19 wrz 2019, 11:43

Re: praca w Niemczech - warto ?

Post autor: lemonka »

z agencją Dolce Vita :) pracuję za ich pośrednictwem juz od 3 lat i zdecydowanie polecam. Rzetelna, uczciwa i sprawdzona firma. niezłe stawki, premie, umowa. Jest wszystko co być powinno :)
Awatar użytkownika
patka88
Posty: 25
Rejestracja: 08 paź 2019, 10:59

Re: praca w Niemczech - warto ?

Post autor: patka88 »

ja też mam dobre doświadczenia z tą agencją pracy, dbają o bezpieczeństwo i komfort pracy swoich ludzi, podczas wyjazdu masz non stop kontakt ze swoim koordynatorem. Wypłaty na czas itd.
Awatar użytkownika
Mirra
Posty: 393
Rejestracja: 27 maja 2019, 15:34

Re: praca w Niemczech - warto ?

Post autor: Mirra »