Strona 1 z 1

Nieplanowana ciąża

: 02 lis 2020, 12:12
autor: jankaą334
tabletki wczesnoporonne

Re: Nieplanowana ciąża

: 20 lis 2020, 9:10
autor: Mirra
Moim zdaniem ciążę lepiej jest zaplanować i odpowiednio się do niej przygotować. Na stronie internetowej https://www.mustela.pl/mustela-blog/18- ... darz-ciazy znajdziecie bardzo fajny kalendarz ciąży, który na pewno Wam w takich przygotowaniach pomoże ;) Polecam się z nim w wolnej chwili zapoznać ;)

Re: Nieplanowana ciąża

: 01 mar 2021, 16:16
autor: KŁA
jankaą334 pisze:
02 lis 2020, 12:12
tabletki wczesnoporonne
Nie jest to bezpieczna metoda usuwania ciąży, ponieważ wiąże się z szeregiem skutków ubocznych od wymiotów po ogromne skurcze brzucha... Aborcja Słowacja to legalny zabieg co jest podstawa by czuć się bezpiecznie podczas zabiegu

Re: Nieplanowana ciąża

: 02 mar 2021, 8:18
autor: parada
W ogóle jak nie chcesz mieć dziecka to lepiej zapobiegać niż potem się zastanawiać co robić, od początku powinno się stosować skuteczną antykoncepcję. Ja poszłam do ginekologa żeby mi coś zapisał i dostałam tabletki vines na początek ale są dla mnie ok więc stosuję je do dziś

Re: Nieplanowana ciąża

: 21 cze 2021, 20:21
autor: juluś
Hej, to wyjątkowy okres w zyciu kobiety i powinna przede wszystkim bardzo o siebie dbac. A jesli zastanawiasz sie,co mozna a czego nie mozna jesc lub robic to polecam portal https://czywciazymozna.pl/ A co do witamin i suplementow,czy lekow to polecam sobie docczytac https://czywciazymozna.pl/nospa-w-ciazy/ https://czywciazymozna.pl/aspargin-w-ci ... awkowanie/ https://czywciazymozna.pl/zuravit-w-cia ... wskazania/

Re: Nieplanowana ciąża

: 29 cze 2021, 16:00
autor: Saboń
Nieplanowana ciąża to nie koniec świata, jest wyście z sytuacji pomimo że w naszym kraju prawo jest mega restrykcyjne, ale już w Czechach to można legalnie usunąć ciąże do 12 tygodnia, najbliżej jest klinika Stonava, 5 km od granicy, tutaj jest do nich kontakt https://klinikastonava.cz

Re: Nieplanowana ciąża

: 05 lip 2021, 9:27
autor: smileży
แหล่งรวบรวมเกมที่ไม่จำกัด เล่นได้ทุกวัน ไม่ซ้ำ ไม่จำเจ ไม่มีเบื่อ เปิดโอกาสให้คุณได้เล่นทุกวัน เพราะเรามีเกมหลากหลายไว้ให้คุณเลือก ไม่ว่าคุณจะชอบสายทดสอบ สายลุ้น สายมันส์ สายต่อสู้ สายซิ่ง เราก็มีให้คุณเลือก เพราะเราเอาใจผู้ใช้ในทุกช่วงวัย ไม่ต้องใช้เงินเยอะแบบหลาย ๆ เว็บไซต์ เพียงลงทุนเล็กน้อย คุณก็จะได้รับผลลัพธ์ และเงินตอบแทนจำนวนมหาศาล ได้หารายได้ทุกวัน มาหารายได้เข้ากระเป๋าแบบง่าย ๆ กับเรา อาชีพไหนก็เริ่มรวยได้ แค่คลิกเดียว
betflix249
betflix789
betflix249.com
leprechaun riches png

Re: Nieplanowana ciąża

: 23 lip 2021, 14:35
autor: izuniaś@interia.pl
parada pisze:
02 mar 2021, 8:18
W ogóle jak nie chcesz mieć dziecka to lepiej zapobiegać niż potem się zastanawiać co robić, od początku powinno się stosować skuteczną antykoncepcję. Ja poszłam do ginekologa żeby mi coś zapisał i dostałam tabletki vines na początek ale są dla mnie ok więc stosuję je do dziś
Niestety nie zawsze można brać tabletki.. uznałam,że najlepiej będzie poczytać o formie usuwania ciązy w Czechach - https://www.kliniki-czechy.pl/

Re: Nieplanowana ciąża

: 26 lip 2021, 14:44
autor: Sękii
Niezaplanowana ciąża to codzienny problem tysięcy kobiet.. Jedno jest pewne, zabieg w klinice jest dużo bezpieczniejszy niż tabletki poronne. Przede wszystkim otrzymujemy profesjonalną pomoc i bezpieczeństwo, którego nie otrzymamy przy tabletkach. Mi pomogli w https://www.klinika-opava.pl/.

pojemnik na plyn do dezynfekcji rak lub mydlo w plynie p 48

Re: Nieplanowana ciąża

: 02 sie 2021, 9:54
autor: żuśil1209
Mirra pisze:
20 lis 2020, 9:10
Moim zdaniem ciążę lepiej jest zaplanować i odpowiednio się do niej przygotować. Na stronie internetowej https://www.mustela.pl/mustela-blog/18- ... darz-ciazy znajdziecie bardzo fajny kalendarz ciąży, który na pewno Wam w takich przygotowaniach pomoże ;) Polecam się z nim w wolnej chwili zapoznać ;)
niestety kalendarz ciąży i szacowanie płodności jest najmniej skuteczne.. przekonałam sie o tym na własnej skórze i zaszłamw ciąże mimo dni niepłodnych. Nie byłam gotowa na dziecko, bez środków finansowych...Wybieram klinikę w Czechach, ktoś wypowie sie o https://www.klinika-aborcyjna-stonava.pl/

rcs solar

Re: Nieplanowana ciąża

: 25 sie 2021, 22:55
autor: aśko
żuśil1209 pisze:
02 sie 2021, 9:54
Mirra pisze:
20 lis 2020, 9:10
Moim zdaniem ciążę lepiej jest zaplanować i odpowiednio się do niej przygotować. Na stronie internetowej https://www.mustela.pl/mustela-blog/18- ... darz-ciazy znajdziecie bardzo fajny kalendarz ciąży, który na pewno Wam w takich przygotowaniach pomoże ;) Polecam się z nim w wolnej chwili zapoznać ;)
niestety kalendarz ciąży i szacowanie płodności jest najmniej skuteczne.. przekonałam sie o tym na własnej skórze i zaszłamw ciąże mimo dni niepłodnych. Nie byłam gotowa na dziecko, bez środków finansowych...Wybieram klinikę w Czechach, ktoś wypowie sie o https://www.klinika-aborcyjna-stonava.pl/
Starając się o dziecko warto zacząć przyjmować ten suplement https://miositogyn.pl/ Zawiera glutation, który poprawia jakość komórki jajowej. Poza tym w składzie jest kwas foliowy i inne witaminy potrzebne kobietom w ciąży.

kask rowerowy fox flux

Re: Nieplanowana ciąża

: 05 wrz 2021, 21:43
autor: Despi465
Na pewno sprawdzicie się w roli rodziców. Pamiętajcie o tym, aby jak najwcześniej zacząć myśleć o przyszłości swojego dziecka. Dobrym pomysłem na zabezpieczenie dziecka na przyszłość jest regularne odkładanie dla niego pieniędzy. Do osiągnięcia wieku dorosłego uzbiera się z tego niezła sumka, którą będzie mógł fajnie spożytkować.

Re: Nieplanowana ciąża

: 29 wrz 2021, 19:44
autor: Chowański
Nie wszystko w życiu trzeba planować ;) Chodzi w końcu o to, byście były na to gotowe i otwarte. Właśnie dlatego powinniście być gotowe na każdą odpowiedź. Jeśli nie wiecie, co faktycznie zrobić, to po prostu wykonajcie test ciązowy. Dzięki temu będziecie miały pewność, czego oczekiwać.

Re: Nieplanowana ciąża

: 15 lis 2021, 18:05
autor: Sylwuś
Saboń pisze:
29 cze 2021, 16:00
Nieplanowana ciąża to nie koniec świata, jest wyście z sytuacji pomimo że w naszym kraju prawo jest mega restrykcyjne, ale już w Czechach to można legalnie usunąć ciąże do 12 tygodnia, najbliżej jest klinika Stonava, 5 km od granicy, tutaj jest do nich kontakt klinikastonava.cz
Wiele Polek jeździ do czeskiej kliniki aborcja.cz na zabieg usunięcie niechcianej ciąży. Z tego co widziałam opinie to podobno jest to świetna klinika, opieka na najwyższym poziomie, bardzo dobrzy i doświadczeni ginekolodzy tam pracują